^У гору
Get Adobe Flash player

Гурток з степ-аеробіки «Топотушки»

    Колектив нашого дошкільного закладу «Теремок» активно працює над впровадженням в навчально-виховний процес здоров’язбережувальних та здоров’ятворчих технологій.
    Однією з таких технологій є степ - аеробіка.
    Для дітей старшого дошкільного віку функціонує гурток з степ-аеробіки «Топотушки», на заняттях якого наші вихованці опановують цей вид дитячого фітнесу.
    Степ-аеробіка - це танцювальні вправи на спеціальній платформі, під час яких потрібно підніматися і опускатися в ритмі музики, у поєднанні із звичайними танцювальними рухами. В результаті занять степ – аеробікою тіло буде більш струнким, гнучким, пластичним і витривалим. Аеробіка надає позитивну дію на весь організм, зміцнюючи дихальну, серцево-судинну, м'язову й нервову системи, розвивається діяльність вестибулярного апарата.
    Наші вихованці дуже полюбляють такі заняття, що пояснюється наступними факторами:
      - основні рухи прості і цілком доступні дітям дошкільного віку без спеціальної рухової, зокрема танцювальної, підготовки ;
      - тренінг проводиться в знайомій обстановці, кожен, хто займається, виконує вправи на своєму постійному місці. Платформа виступає «будиночком» - індивідуальним простором дитини і тому стає улюбленим спортивним інвентарем;
      - вправи виконуються під сучасну ритмічну музику, темп якої дає змогу реалізувати потреби дитини в русі і одночасно психологічно розслабитися.
    Загалом, регулярні заняття аеробікою надають оздоровчу та тонізуючу дію на організм дитини, в процесі занять аеробікою поліпшується діяльність серцево-судинної та дихальної систем, підвищується працездатність, укріплюються кісткова та м'язова тканини. Аеробіка вважається однією з ланок у розвитку координаційних здібностей і функціональних сил організму у дітей дошкільного віку і, як наслідок, впливає на зміцнення здоров'я дітей.
    А якщо глибше розглядати вплив аеробіки на дитячий організм, то можна зазначити, що аеробіка допомагає впоратися з фізичними й емоційними стресами протягом дня, адже служить діючим засобом проти емоційних розладів дітей. Також аеробіка захищає від ризику серцевих захворювань. З високим рівнем аеробної тренованості зв'язане збільшення життєвої ємності легенів. Ті, хто регулярно тренується – більш впевненні в собі і енергійніші, самостійніші та сміливіші. Під час занять степ - аеробікою у дітей підвищується настрій, з’являється відчуття радості, задоволення.
    Завдання степ – аеробіки :
      - формування правильної постави та зміцнення опорно-рухового апарату;
      - попередження плоскостопості - зміцнення м'язів стопи і гомілки ;
      - розвиток і зміцнення всіх м'язових груп ;
      - підвищення функціональних можливостей вегетативних органів, зміцнення серцево-судинної і дихальної систем, оптимізація травлення і теплорегуляції, поліпшення обмінних процесів і попередження застійних явищ ;
      - поліпшення координації рухів, сили, швидкості, витривалості ;
      - формування рухових умінь і навичок;
    По спостереженням за дітьми по ходу засвоєння ними комплексів вправ з степ-аеробіки можна однозначно зробити висновок, що заняття степ - аеробікою зміцнюють віру у власні сили, надають упевненості в собі. А також, спрямовані на виховання та підтримку у дітей вміння в потрібний момент мобілізувати всі свої сили, а стандартні рухи виконувати з мінімальним зусиллям, напружуючи тільки необхідні групи м'язів, тобто вміння економно і вільно рухатися, раціонально витрачати сили у повсякденному житті. Досвід моєї роботи показав, що заняття степ-аеробікою позитивно впливають на фізичну підготовленість, на, працездатність; силову підготовленість - силу м'язів черевного преса, плечового поясу, м'язів стегна; гнучкість і розвиток координаційних здібностей. Кожна дитина на заняттях знаходить фізичне і моральне задоволення, отримує заряд енергії та бадьорості, а також море позитивних емоцій, з ентузіазмом освоюючи нові програми з степ - аеробіки. А крім того, такі вправи відмінно тренують кардио та дихальну системи, виховують витривалість, розвивають силу, швидкість, спритність.

ГУРТОК ТАНЦЮВАЛЬНОЇ РИТМІКИ     

    Рух і гра – найважливішв компоненти життєдіяльності дітей, вони завжди готові рухатися і грати – це провідний мотив їх існування.
У період дошкільного віку діти інтенсивно ростуть і розвиваються, вони надзвичайно беспосередні і емоційні. У них зростає потреба в русі.
   Рух, особливо під музику, доставляє їм велику радість. Проте, через вікові особливості рухи ще не достатньо точні і координовані, погано розвинене відчуття рівноваги. Не всі діти дошкільного віку володіють своїм тілом, а навички приходять поступово.
Тому в дитячому садку приділяється велика увага музично-ритмічному вихованню.
    Напрямки роботи:
      - Розвиток музичних і творчих здібностей (виховання музичної культури, музичного смаку, формування навичок емоційного виразу, розкутості і творчості в рухах, сприяння гармонійному розвитку, спілкуванню з однолітками, самоствердженню дитини);
      - Вдосконалення психомоторних здібностей (розвиток гнучкості, витривалості, координації, пластичності, сприяння розвитку почуття ритму, музичного слуху, пам’яті, уваги);
      - Сприяння зміцнення здоров’я дітей (формування правильної постави, сприяння оптимізації росту розвитку опорно-рухового апарату, профілактика плоскостопості, розвиток витривалості організму).
    Заняття проводить керівник музичний Калайтан Галина Олексіївна.
Тривалість занять обумовлена віком 4-5 років – 30хв.
    Навчання проводиться з використанням методик : А.Уфімцевої «Методика дитячого танцю», Т.Суворової «Танцювальна ритміка», О.Усової «Театр дитячого танцю», А.Буреніної «Ритмічна мозаїка» і Програми Фірілевой і Сайкіной «Са-Фі-данс»

Гурток англійської мови

Заняття проводяться двічі на тиждень в першій половині дня, згідно з навчальним розкладом, з вересня 2014р. по травень 2015 р. включно, в кабінеті англійської мови.
Відкриті показові заняття для батьків проводяться двічі на рік: в січні та травні.
Тривалість одного заняття – 25-30 хвилин, що відповідає віковим етапам розвитку та потенційним можливостям дітей.
Заняття проводить вихователь Стешенко Юлія Сергіївна.
    Навчання проходить за програмами та методиками: навчальна програма «Цікавинка», програма «Граючись учимось», «Англійська мова для дітей дошкільного віку» Т.Шкваріної, МАС, «Англійська мова в ДНЗ» О.С.Казачінера.
    Напрямки роботи:
      - використання методу асоціативних символів;
      - сприяння мовленнєвої активності та розширення мовленнєвих можливостей дітей у межах комунікативного мінімуму;
      - практичне опанування дітьми мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування;
      - формування соціокультурної компетентності;
      - накопичення певного англомовного лексичного запасу;
      - формування позитивного емоційного ставлення до англійської мови, бажання вивчати її далі.
    Поради – правила для батьків:
      - на заняття необхідно принести альбом і кольорові олівці (скласти у пластиковий конверт), використання яких сприятиме ефективнішому оволодінню новим матеріалом;
      - заняття пропускати не бажано, бо навчання проходить за програмою, що складається з циклів послідовних занять.
Copyright © 2014. ДНЗ №11 "Теремок"