«Дитяче експериментування, як основа пізнавально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку в освітньому просторі.»

26 лютого відбулося третє засідання педагогічної ради. 

Порядок денний

Ефективність освітньої роботи з організації пошуково-дослідницької діяльності в ЗДО. (вихователь-методист Якименко С.М.)

 

              

Аналіз анкетування батьків «Дитяче експериментування і сім’ї».

Висновок:

Таким чином, проявляється проблема в організації роботи з батьками, а саме простежується явна тенденція нерозуміння батьками самого поняття: експеримент і дослід.

Ділова гра «Дізнаємося самі, як і чому»

Домашнє завдання «Вмієш сам - навчи друга»
презентація проектів кожної вікової групи.

«Водиця – чарівниця» - молодша «Тополька»

«Подорож сніжинки» - ранній вік «Берізка»

«Цибулька зелененька росте на радість діткам маленьким» - молодша «Малинка»

«Свійські тварини та птахи» - ранній вік «Вишенька»

«Зимуючі птахи» - середня «Тюльпан»

«Такий цікавий світ паперу» - молодша «Ялинка»

«Чарівний світ одягу і взуття» - ранній вік «Ромашка»

«Дивовижний світ космосу» - середня «Конвалія»

«Що таке голос? Скажи!» - старша «Гвоздичка»

«Правильне харчування – запорука здоров’я» - старша «Яблунька»

«Цікавий світ професій: кухар» - старша «Дзвіночок»

«Кожен колір мову має – кожен з нами розмовляє» - середня «Полуничка»

Питання – відповідь

Давайте подумаємо

Рефлексія

«беру на замітку», «смітник» , «відкриття» 

Виставка посібників «ПДД в роботі закладу дошкільної освіти»

Тому можна зробити висновок експерименти та досліди, які проводяться під час різних видів діяльності, дають широкі знання, задовольняють допитливість дитини. Як показує практика, діти із задоволенням беруть участь у експериментах та дослідницькій діяльності, бо проведений хоча б один раз практичнийексперимент, дає набагато більше користі, ніж багаторазове повторення теорії.