«Дитина у світі культури» засобами художньо-продуктивної дяльності дошкільників»

Образотворча діяльність сприяє не лише формуванню спеціальних умінь, а і загальних, які є базовими для формування життєвої компетентності дітей. Під час малювання, ліплення, аплікації, художньої праці у дітей розвиваються спостережливість, естетичне сприйняття, художній смак, творчі здібності, виховується вміння бачити прекрасне у навколишньому середовищі, у творах мистецтва. Основне завдання вихователя - показати дітям красу навколишнього світу, розкрити перед ними таємниці природи, розвинути творчу активність, пробудити їх здібності, індивідуальність, неповторність, віру в те, що вони прийшли у цей світ творити добро і красу, приносити людям радість. 

Педагоги дошкільного закладу працюють для розвитку художніх здібностей дітей за допомогою традиційних та не традиційних технік зображувальної діяльності.

об'ємна аплікація з гофрованого паперу

малювання та аплікація з манною крупою

штампування паралоновими штампами

колективна робота різними техніками зображувальної діяльності (аплікація манкою, малювання пальчиками, тичками)

ліплення з солоного тіста - жайворонки

техніка ебру

об'ємна аплікація з ниток

Сонечко - долоньками

коктельними трубочками