27.02.19р у відділі освіти відбулося чергове засідання методичного об`єднання учителів-дефектологів, учителів – логопедів, корекційних педагогів міста, під час якого розглядалось питання «Взаємозв`язок учителів-дефектологів, у роботі з вихователями компенсуючих груп для дітей, що мають особливі освітні потреби».
Досвід роботи презентувала учитель-логопед ДНЗ №11 «Теремок» Короленко Т.П. Усіх присутніх Тетяна Петрівна запросила на зустріч у «Логопедичне кафе «Ялинка», під час якої познайомила із секретами «логопедичної кухні» - щоденної, кропіткої роботи, що потребує максимальних зусиль, душевних сил, терпіння, любові до дітей. Згідно з меню була подана «Страва дня» від шеф-кухаря – це«Взаємозв`язок у роботі учителя-логопеда та вихователів групи для дітей з порушеннями мовлення».Педагоги переглянули фронтальне заняття «Логопедичний борщ», підгрупове заняття з логопедом «Індивідуальний логопатик». Відповідно до завдань логопеда вихователь цієї групи Богаєнко Н.Впрезентувала роботу з дітьми у вечірній час «Педагогічна локшина «Вечірня логопедія».
Зрозуміло, що така співпраця логопеда і вихователів, сприяє кращому та швидшому усуненню мовленнєвих порушень у дошкільників.
Відвідувачам кафе були запропоновані коктейль «Педагогічна гармонія» (рецепти запобігання невдачам), торт «Логопедичний успіх» (складові сучасного освітнього процесу дефектолога, логопеда, які сприяють ефективному розвитку дитини) та «Смачна кава по - освітянськи». Учасники засідання підвищили особистий рівень професійної компетентності, поділилися своїми надбаннями та розповіли, що сприяє їх власному успіху.
26 лютого відбулося третє засідання педагогічної ради.
Порядок денний:
вихователь середньої ортопедичної групи Іщенко Л.М.,
вихователь старшої логопедичної групи Богаєнко Н.В.
4. Ділова гра для вихователів на тему: «Що? Де? Чому? » організація експериментування з дітьми дошкільного віку в процесі розвитку пізнавально-дослідницької діяльності.
Розпочалася з "Розминки"
та продовжилася іграми Чий вислів?, Пояснювалки, Питання відповідь
Та звичайно ж спробували себе в ролі дітей і провели декілька дослідів
Дослід №1. «Райдужна вода».
Дослід №2«Чарівний стакан»
Дослід №3. «Фонтан»
Дослід №4 "Хто першим надме повітряну кульку"
5. Фотовиставка «Пізнай свій рідний край»
педагоги ознайомилися з фотогазетами виготовленими вихователями з допомогою батьків в кожній групі.
Предметний світ цікавить маленького дослідника від народження. Малюк прагне з’ясувати, яким є кожен предмет, що його оточує, як він влаштований, як його можна використати. У процесі такого обстеження розвиваються важливі мисленнєві операції, формується цілісна картина світу. Досліджуйте, експерементуйте, пізнавайте нове та незвідане.
Діти разом з педагогами закладу зустрілися з героями казки "Колобок". Колобок попрохав малят допомогти йому виконати математичні завдання "Цифрові смужки від 1 до 5", пограти з прищіпками "Порахуй звірят" та викласти геометричні фігури за кількістю тварин на картинках.
Разом з Зайчиком, малята, виконали руханку
з Вовком та Ведмедем назвали дні тижня та частини доби. А Лисичці
допомогли по господарству за допомогою "Веселої геометрії"
Вихователі познайомилися з цікавими математичними завданнями та з тісною співпрацею працівників групи "Яблунька".
Провела інструктор з фізкультури Вороніна Н.В., де познайомила колег з правилами та результатами кардіо тренувань, як розрахувати частоту пульсу при фізичних навантаженнях.
Та всі разом виконали комплекс фізичних вправ з незвичним інвентарем - целофановими кульками, враховуючи поради Ніни Віталіївни. Майстер-клас пройшов з користю для кожного члена команди "Теремок", адже були і корисні поради, і фізичні навантаження, і так необхідне всим педагогам емоційне розвантаження.
Малята разом із своїм наставником, Коваленко Лілею Василівною, здійснили "казкову подорож" по казках "Колобок", "Рукавичка", "Ріпка", "Курочка Ряба". Героїв, яких вихователь разом з батькками виготовили власноруч. Мандруючи діти виконували різні мовленнєві завдання разом з героями казки "Колобок" - артикуляційну гімнастику,
пальчикову гімнастику "Рукавичка" для звірят казки "Рукавичка",
дихальну гімнастику "Допоможемо курочці" з казки "Курочка Ряба"
Щоб ріпка виросла як у діда з "Ріпки" підготували гарний, пухкий грунт виконавши нетрадиційну аплікацію з чаю.
Педагоги отримали практичний досвід що до роботи з дітьми раннього віку з мовленневого розвитку та масу насолоди від спілкування з малятами.