Презентація розвивальних ігор, посібників, матеріалів для організації роботи щодо формування безпечної поведінки дошкільнят
Діти нашого садочка вирішили допомогти птахам. Так було організовано акцію "Пташина Їдальня"
Маленькі "Теремківці" разом з батьками та вихователями виготовили різні смаколики для пташок, розвішували їх на подвір'ї в садочку, біля своїх будинків, в парку. Підгодовуючи пернатих друзів насінням, крихтами, крупами.
Зима – суворий час для птахів, які залишилися зимувати разом з нами, смаколики потрібні, особливо коли випав сніг...
Був проведений з педагогами нашого закладу з метою сформувати в педагогів мотивацію здоров'язберігаючої поведінки, безпечного життя, фізичного і психічного саморозвитку; вчити застосовувати отримані знання й уміння під час проведення занять з дошкільниками. Розвивати пізнавальну активність, увагу, організованість. Виховувати почуття колективізму та вміння працювати в команді.
Для того щоб розпочати роботу потрібно було поділитися на команди. У кожного під стілецем наклеєна наліпка, відповідно до кольору, поділені команди.
Команди-учасниці отримують від ведучого маршрутні листи, за допомогою яких потрібно пройти 6 локацій, виконати на кожній завдання та отримати ключі. Чим більше ключів, тим більше літер у зашифрованій ключовій фразі.
На кожній станції розміщується по одному контролеру (директор, вихователь - методист, практичний психолог, медсестра, завгосп, члени ланки з обжд закладу) Їх завдання – слідкувати за правильністю виконання усіх завдань та видачею ключів капітанам команд.
Відмінна робота! Зібравши всі ключі відкриваються дверцята будиночка в якому частинки гасла «Головний скарб – життя і здоров'я дитини!» і цим гаслом ми повинні керуватися під час своєї роботи. А переможці нашого заходу отримали невеличкі подарунки.
Учасники теж не залишаться без уваги,
адже збереження життя і зоров'я кожного учасника осітнього процесу є головна мета роботи закладу вцілому.
Настановча ПЕДАГОГІЧНА РАДА
«Дошкільна освіта: реальні кроки в наявних умовах»