Відвідали міні-музей дерев'яних виробів та познайомилися з чудовими майстрами. Адже дерев'яні вироби лісового господарства є однією з візитних карток Миргородщини.
Діти відвідали майстер-клас з оздоблення візерунками заготовок та придбали чудові вироби в крамниці.
«Діти повинні жити у світі краси, гри, казки,
музики, малюнка, фантазії, творчості.»
В. Сухомлинський
18 лютого 2022 року в закладі дошкільної освіти №11 «Теремок» відбулася творча зустріч педагогів, що атестуються в 2021-2022 н. р.,
із колегами закладу в «Теремковій арт-майстерні»,
оскільки доброю основою для початку роботи є мотивація та сюжет казки, тож до майстерні завітав екзотичний птах Фламінго,
разом із яким зустріч стала своєрідною стежкою знань у галузі розвитку творчих здібностей. Мета заходу - підвищення рівня професійної компетентності вихователів закладу дошкільної освіти щодо розвитку інтересу дітей до образотворчої діяльності у вигляді художнього експериментування з різними техніками та матеріалами.
Переглядаючи презентацію вихователя – методиста Якименко Світлани Миколаївни,
педагоги познайомилися із різними техніками зображувальної діяльності. А практична частина була побудована на проведенні майстер-класів із використання нетрадиційних технологій. Так, вихователь Шапочка Валентина Іванівна,
ознайомивши колег із техніками для найменших вихованців, надала можливість присутнім спробувати поєднати в одному малюнку декілька технік: малювання повітряно-пухирчастою плівкою, тичком, набризком за допомогою зубної щітки.
Вихователь Маляр Людмила Олександрівна
продемонструвала ще одну нетрадиційну техніку малювання, яку використовує в роботі з дітьми, – малювання на камені, «оживаючі камені».
Подібна діяльність вельми корисна для малюків, які будуть прикрашати камені малюнками, максимально використовуючи свою фантазію, розвиваючи уяву, тактильні відчуття та моторні функції рук. У подальшому свої вироби діти використовують під час ігор.
А Рожковська Ірина Миколаївна, педагог вищої кваліфікаційної категорії,
вважає, що навчитися малювати на водному просторі означає зрозуміти мову того, що складає основу всього живого – води. Вихователь навчає дітей передавати враження, почуття, настрій за допомогою техніки «Ебру». Цією технологією вона зацікавила своїх колег, адже кожен малюнок – це фотографія моменту, в якому є ми, всесвіт і вода… Почавши спілкування з водою одного разу, людина з кожним кроком занурюється у більш глибоке розуміння світу і знаходить себе. Малювання на воді дає можливість реалізуватися у творчій сфері, відчути себе художником і отримати справжнє задоволення від мистецтва.
Педагоги дошкільного закладу працюють для розвитку художніх здібностей дітей за допомогою традиційних та не традиційних технік зображувальної діяльності.
об'ємна аплікація з гофрованого паперу
малювання та аплікація з манною крупою
штампування паралоновими штампами
колективна робота різними техніками зображувальної діяльності (аплікація манкою, малювання пальчиками, тичками)
ліплення з солоного тіста - жайворонки
техніка ебру
об'ємна аплікація з ниток
Сонечко - долоньками
коктельними трубочками
Бізі-борд оселився в групі завдяки вмілим рукам сім'ї Демещук
та батькам групи "Вишенька"