qВисокі та достатні показники сформованості основних компетентностей
qПотреба дитини у спілкуванні, увага до запитань та завдань дорослих
qАктивність і старанність під час виконання завдань
qАдекватність емоційних реакцій та поведінки
qВпевнене вимальовування ліній: вертикальних, горизонтальних, округлих, зигзагів, хвилястих
qЕлементи букв і цифр виконані згідно з поданими зразками
qЗдатність складати конструкції предметів за зразком, уміння виконувати конструктивні дії
qРозуміння складу числа з двох менших, уміння показати це на різних формах, змалювати
qСпостерігається добре виражена мотивація до активного співробітництва з дорослими під час виконання завдань
qРозвинена психомоторна активність, мовно-слухова пам'ять, мовлення, критичне мислення
qСередні показники сформованості основних компетентностей
qМають добру мотивацію, стабільність і точність виконання завдань, але необхідна наявність певної кількості спроб та рухів за допомогою дорослого, які «підводять» до правильного виконання завдань.
qВиконання навчальних завдань буде успішним тоді, коли здійснюється індивідуальний підхід та додаткові вказівки дорослого.
qВміння складати конструкцію предмета з допомогою дорослого, завдяки навідним запитанням.
qСюжетна лінія малюнків простежується не завжди, але величина та розташування предметів зберігаються.
qПрисутній дезорганізуючий вилив психоемоційних станів (тривоги, невпевненості тощо).
qНедостатня спрямованість психомоторних дій, порушення мовно-слухової пам'яті, виражена потребу в додаткових стимулах діяльності, які надає дорослий у різних формах (заохочення, образне порівняння, емоційна підтримка).
qНизькі показники сформованості основних компетентностей
qПрисутня мотивація до виконання завдань, але в більшості випадків діти не можуть це зробити без допомоги дорослого.
qСловесні інструкції сприймають погано, але здатні повторити рух, який виконує дорослий.
qУ малюванні домінують нечіткі лінії, натиск слабкий, невпевненість у змалюванні округлих форм, лінії переривчасті, кольорова гама одноманітна.
qВідзначається безпорадність під час виконання завдань, що супроводжується словами: «Не можу», «Не вмію», «Не знаю».
qМалювання елементів букв і цифр пов'язане з технічними складнощами: діти невміло координують рухи рук, концентрують м'язові зусилля на кінчик олівця.
qНедостатня пізнавальна активність як у вербальній, так і в невербальній формах, що виявляється у відсутності довільної регуляції психомоторних дій.
Традиційно зустріли видкриваючи мальовничі куточки рідної Батьківщини. Подорожуючи відвідали другу столицю України - місто Харків.
Підхопивши ідею "татового дня" в дитсадку, діти середніх груп "Конвалія", "Полуничка", "Тюльпан" привітали своїх татусів з днем УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА Батьківська любов — безмежна – це друге крило любові до дитини. Ці хвилини, проведені разом подарували задоволення, радісні посмішки, сяючі оченята. які залишаться в пам яті назавжди.
На веселому осінньому ярмарку, який підготували вихованці старших груп "Гвоздичка", "Дзвіночок" та "Яблунька" "продавці" розважали гостей жартами, лунали народні пісні, виступав дитячий оркестр та вітали татусів з святом УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА.
з медичною сестрою Ляхно М.В. відгадували загадки про здоров'я та навчання,
з практичним психологом Таран Л.А. обіграли емоційні стани,
з інструктором з фізкультури Вороніною Н.В. пригадали спортивні ігри.
Подолавши перешкоди з павутиння
та зібравши всі предмети
діти разом пограли в веселі естафети
та оримали солодкі подарунки для мозку.