Фантазію і здатність до переживання слід розвивати в ранньому віці.
Усе, що дитина переживає, все, що в ній пробуджене
і виховане, проявляється впродовж усього її життя.
Карл Орф
Сучасні освітні стандарти вимагають від педагога пошуку нових методів, які активізують пізнавальну діяльність дошкільника в процесі різних видів музичної діяльності. Питанню пошуку інноваційних підходів до музичного виховання було присвячено засідання професійної педагогічної спільноти керівників музичних закладів дошкільної освіти Миргородської міської територіальної громади, яке відбулося 1 лютого 2022 року в Гончаренко Центрі education and culture.
Калайтан Г.О., керівник музичний ЗДО №11 «Теремок», виступила з презентацією «Інноваційні підходи в діяльності музичного керівника», довела актуальність теми і поділилася власним досвідом застосування інновацій у музичному вихованні дошкільників.
Майстер-клас «Музичні намистинки» з креативної музичної педагогіки, який провела для присутніх Галина Олексіївна, був побудований на інноваційних ігрових вправах по Орф- методиці. Застосовувалася методика «Body Percussion» (гра музики тілом, без музичних інструментів), комунікативні танці, тілесно- орієнтована терапія, танцювальна творчість, орф-театр. Присутні активно залучилися до орф-оркестру: грали на паперових листочках, кругових ксилофонах, барабанах, маракасах, бумвокерсах, клавесах, чаймбарах, діатонічних дзвіночках за різними кольоровими партитурами та ритмосхемами.
Педагоги зійшлися на думці: сучасні діти потребують нових відповідальних та вдумливих підходів у музичному вихованні, зорієнтованих на творчий розвиток дитини, на занурення в атмосферу цікавого музичного розвитку та радості творення.
Всі вітаміни смачненькі –
І солодкі, і кисленькі.
Їжте, діти, їх охоче,
Кожен, хто коли захоче.
Щоб були ви здоровенькі
І красиві, й рум’яненькі,
Щоб росли міцними й дужими,
До хвороб були байдужими.
Через поле, через гай
Йде до діток Миколай.
У білесенькій торбинці
Він для всіх несе гостинці.