ГРАФІК
ПРОВЕДЕННЯ НОВОРІЧНИХ СВЯТ
Четвер, 16 грудня
9.00 – «Вишенька» (раннього віку)
10.00 – «Берізка» (раннього віку)
П’ятниця, 17 грудня
9.00 – «Ромашка» (раннього віку)
Понеділок, 20 грудня
9.10 – «Полуничка» (молодша)
10.30 – «Конвалія» (молодша)
Вівторок, 21 грудня
9.00 – «Тюльпан» (молодша)
10.30 – «Гвоздичка» (середня)
Середа, 22 грудня
9.00 – «Дзвіночок» (середня)
10.30 – «Яблунька» (старша)
Четвер, 23 грудня
9.00 – «Малинка» (старша)
10.30 – «Тополька» (старша)
П’ятниця, 24 грудня
09.10 – «Ялинка» (старша)
Разом з якими всі педагоги закладу відвідали "Чарівну країну піску" та зустрілися з господинею - прекрасною Феєю. Яка ознайомила з правилами своєї країни - поводження з піском.
Подорожуючи країною діти зустрілися з різнокольоровим пісочком та вітаючись з ним з'ясували властивості, якості та знайшли в ньому сюрприз - сніжинки (занурюючи ручки в пісочок)
Крокуючи з пальчиковою гімнастикою, малята, дійшли до великого будинка Феї та маленьких будиночків для друзів - сніжинок.
Щоб оселити кожну сніжинку у власний будинок, діти, намалювали доріжку пальчиком на світловій пісочниці. А в той час злий чаклун зачаклував маленькі сніжинки і вони зникли. Малята, як справжні чарівники набравши кольоровий пісок та насипавши на аркуші паперу враз розчаклували кольорові сніжинки.
Педагоги подорожували на потязі,
білети на який отримали виконавш завдання...
1 станція «Розвитку» - набуття сенсорно-пізнавльної компетенції дітей раннього віку.
На цій зупинці ми поділимося роботою педагогів які працюють з найменшими дітками. Це їх напрацьовки до атестації.
Демещук Н.І. працює над темою «Система сенсорного розвитку дітей», а допомагає їй в тому « Бізіборд , як засіб розвитку дітей дошкільного віку "
Вихователь раннього віку, Кондратенко Л.М, презентувала свою роботу «ІННОВАЦІЙНАТЕХНОЛОГІЯ «ЧУДЕСА НА ПІСКУ»
2 станція «Новітня» - інноваційні технології, прийоми, форми роботи з дітьми.
На цій станції представлені різні сучасні інноваційні освітні технології формування логіко- математичної компетентності дошкільнят.
Логічні блоки. Дьєнеша – Рожковська І.М.
Інтелектуальні ігри Нікітіних –Коваленко С.І.
Розвивальні ігри В. Воскобовича – Маляр Л.О.
Кола Ейлера – Козленко І.І.
Трішки всі підтомилися для продовження подорожі разом з Калайтан Г.О. спробували ритмічну нейрогімнастику «Веселі стаканчики».
3 станція «Досягнень»
Довідка за підсумками тематичного вивчення «Інтеграційний підхід як необхідна умова організації освітнього процесу з формування логіко-математичної компетентності дошкільників»
4 станція «Підсумкова»
Рішення педагогічної ради
Вихователь Козленко І.І. поділилася одним з інноваційних засобів пізнавального розвитку посібник "кола Луллія"
Під час теоретичної частини вихователі ознайомилися з посібником французького монаха Раймонда Луллія - у вигляді паперових кіл для відкриття нових істин, логічного мислення, розвитку мовлення, творчої уяви у дітей. Посібник можна використовувати в спільній та самостійній дічльності дітей за різними освітніми завданнями.
Під час практичної частини педагоги розглянули кільця Луллія з різних освітніх ліній та Ірина Іванівна надала можливість колегам виконати завдання "Яка погода", "Професії", "Про безпеку", "Порахуй і назви скільки"
Учень - це не посудина, яку потрібно заповнити, а факел. який потрібно запалити.