^У гору
Get Adobe Flash player

Засідання педагогічних рад.

 

Оптимізація змісту дошкільної освіти у 2017-2018 н.р.

(вересень)
1.Аналіз результатів освітньої та методичної роботи за минулий навчальний рік.
  1. Завдання педагогічного колективу на 2017 – 2018 навчальний рік.
  2. Обговорення та затвердження річного плану на 2017 -2018 навчальний рік.
  • програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське довкілля» за загальною редакцією О.В. Низковської , за якою будуватиметься освітній процес у вікових групах;
  • форми планування освітньої роботи з дітьми;
  • режиму дня та розкладу занять вікових груп.

4.Ознайомлення з інструкційно – методичними рекомендаціями на 2017 – 2018 навчальний рік.(від 13.06. 2017р №1/9-322)

«Забезпечення сприятливих умов для підвищення педагогічної культури батьків, за допомогою використання різноманітних форм взаємодії. (Усний журнал)

(листопад)

  1. Виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради.
  2. Психологічний тренінг «Пошук скарбів».
  3. Довідка за підсумками тематичної перевірки «Організація співпраці з батьками».
  4. Педагогічний тренінг «Оцінка рівня комунікабельності педагога з батьками».
  5. Повідомлення на тему «Залучення батьків до життя групи, як засіб створення додаткових можливостей для всіх учасників освітнього процесу, що дозволяють реалізувати індивідуальний підхід».
  6. Ділова гра «Скринька педагогічних знахідок»
  7. Сторінка мудрих думок.
  8. «Аукціон ідей» Винесення рішення педради.

 

Трудове виховання в процесі організованої та самостійної діяльності предметно-практичної діяльності дітей. (лютий)

  1. Виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради.
  2. Трудове виховання дітей дошкільного віку як педагогічна проблема сучасності. (круглий стіл)
  3. Особливості трудової діяльності дошкільників. Завдання трудового виховання.
  4. Прийоми керівництва самостійною трудовою діяльністю дітей дошкільного віку.
  5. Про стан роботи з предметно-практичної діяльності.

«Реалії та перспективи діяльності дошкільного закладу»  (круглий стіл) 

(травень)

Очікувані результати: підведення підсумків роботи колективу за навчальний рік; затвердження плану роботи на літній період. 
  1. Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. Результативність діяльності дошкільного закладу за 2017 -2018 н.р.
  2. Організація та проведення літнього оздоровчого періоду в дошкільному закладі у 2018 р. Презентація та обговорення плану роботи.
  3. Творчі звіти педагогів: «Здобутки моєї  професійної діяльності».
  4. Що рік наступний нам готує? Обговорення та визначення пріоритетних завдань на новий навчальний рік. Презентація освітніх програм (додаткових комплексних, парціальних) та методичних посібників для навчально-виховної роботи на 2018 - 2019н.р. (Обмін думками).    
     
         

Завдання колективу на 2017 – 2018 навчальний рік

 Педагогічний колектив  разом з батьками дошкільного навчального закладу організує роботу за єдиною методичною проблемою  «Організація роботи на забезпечення систематичного підходу до здоров’язбережувальної компетенції дітей раннього та дошкільного віку, шляхом створення безпечного розвивального середовища та налагодження системи роботи з предметно – практичної діяльності з дітьми, педагогами та батькам» та визначає пріоритетні завдання на новий 2017 - 2018 навчальний рік.

  1. Забезпечення сприятливих умов для підвищення педагогічної культури батьків, за допомогою використання різноманітних форм взаємодії .

  2. Нетрадиційні методи роботи з кадрами як засіб росту професійної майстерності педагогів ДНЗ.

  3. Трудове виховання як важливий засіб ранньої соціалізації дітей дошкільного віку.

  4. Формування здоров’язберігаючої компетентності дітей шляхом активізації рухового режиму та забезпечення доступних знань та умінь про здоровий спосіб життя.

 

Ботвіновська О.В., завідувач ДНЗ 

Тема: "Інноваційна модель дошкільного навчального закладу №11 "Теремок" Школи сприяння здоров'ю"

Анотація: в посібнику розкрито питання:
    - впровадження інноваційних технологій в освітньо-виховний процес;
    - вдосконалення педагогічної майстерності педагогів;
    - посилення ролі комплексного психолого-медико-педагогічного супроводу всіх суб'єктв освітнього процесу;
створення сприятливого здоров'язбережувального середовища в дошкільному закладі для формування фізичної досконалості дітей;
    - формування у дітей основ безпечної поведінки та здорового способу життя;
    - залучення сім'ї до освітнього процесу в ДНЗ;
    - проект "Дбаємо про здоров'я змалку".
Цікаву консультацію на черговій педгодині 21.01.13р. для педагогів провела вихователь логопедичної групи  Тамара Василівна Цуркан. її тема досить актуальна:"Цікаві форми роботи з книжкою. Що і як читати малятам дошкільнятам"Мова йде про те, що сьогодні книги втрачають свою популярність, бо і дорослі і діти надають перевагу відпочинку за комп'ютером. Але чим більше книжок людина прочитає саме в ранньому дитинстві, тим розумніша вона буде, коли виросте. Ніщо не розвиває дитячий мозок краще за книгу. Тому так важливо читати дітям якомога більше книжок. Читання книжок - ефективний засіб пізнавального й мовленнєвого розвитку дитини.
      Тамара Василівна підготувала виставку дитячої літераутри для кожної вікової групи, яка повинна бути в куточку книги. Презентувала досвід роботи з дітьми своєї групи (це різноманітні форми - екскурсії до друкарні, дитячої бібілотеки, дитячі книжки-саморобки та інше). Педагоги виявляли зацікавленість, тим більше, що даний матеріал можна використовувати не лише в практиці роботи з дітьми, але й з батьками вихованців. Підтримали пропозицію завідувача О.В.Ботвіновської і надалі впроваджувати такі практичні, дієві форми методичної роботи як презентації.
Copyright © 2014. ДНЗ №11 "Теремок"