^У гору
Get Adobe Flash player

Семінар

Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції
«Нова українська школа»

План роботи
1.Створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи. (Виступ-презентація, вихователь-методист Якименко С.М.)

Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа». (Обговорення в «загальному колі»)

 НУШ і ЗДО: що об'єднує ці два заклади освіти? (Обмін думками)
 Модель випускника дошкільного закладу:
 -    діти, які готові до навчання;

qВисокі та достатні показники сформованості основних компетентностей

qПотреба дитини у спілкуванні, увага до запитань та завдань дорослих

qАктивність і старанність під час виконання завдань

qАдекватність емоційних реакцій та по­ведінки

qВпевнене вимальовування ліній: вертикальних, гори­зонтальних, округлих, зигзагів, хвилястих

qЕлементи букв і цифр виконані згідно з поданими зразками

qЗдатність складати конструкції предметів за зразком, уміння виконувати кон­структивні дії

qРозуміння складу числа з двох менших, уміння показати це на різних формах, змалювати

qСпостерігається добре виражена мотивація до активного співробітництва з дорослими під час виконання завдань

qРозвинена психомоторна активність, мовно-слухова пам'ять, мовлення, критичне мислення

 -    діти, які умовно готові до навчання;

qСередні показники сформованості основних компетентностей

qМають добру мотивацію, стабільність і точність виконання завдань, але необхідна наявність певної кількості спроб та рухів за допомогою дорослого, які «підводять» до правильного виконання завдань.

qВиконання навчальних завдань буде успішним тоді, коли здійснюється індивідуальний підхід та додаткові вказівки дорослого.

qВміння складати конструкцію предмета з допомогою дорослого, завдяки навідним запитанням.

qСюжетна лінія малюнків простежуєть­ся не завжди, але величина та розташування предметів зберігаються.

qПрисутній дезорганізуючий вилив психоемоційних станів (тривоги, невпевненості тощо).

qНедостатня спрямованість психомоторних дій, порушення мовно-слухової пам'яті, виражена потребу в додаткових стимулах діяльності, які надає дорослий у різних формах (заохочення, образне порівняння, емоційна підтримка).

-    діти, які не готові до навчання. 

qНизькі показники сформованості основних компетентностей

qПрисутня мотивація до виконання завдань, але в більшості випадків діти не можуть це зробити без допомоги дорослого.

qСловесні інструкції сприймають погано, але здатні повторити рух, який виконує дорослий.

qУ малюванні домінують нечіткі лінії, натиск слабкий, невпевненість у змалюванні округлих форм, лінії переривчасті, кольорова гама одноманітна.

qВідзначається безпорадність під час виконання завдань, що супроводжується словами: «Не можу», «Не вмію», «Не знаю».

qМалювання елементів букв і цифр пов'язане з технічними складноща­ми: діти невміло координують рухи рук, концентрують м'язові зусилля на кінчик олівця.

qНедостатня пізнавальна активність як у вербальній, так і в невербальній формах, що виявляється у відсутності довільної регуляції психомоторних дій.

 

День Дошкілля

Традиційно зустріли видкриваючи мальовничі куточки рідної Батьківщини. Подорожуючи відвідали другу столицю України - місто Харків.

Осінні свята.

Покликала Золота Осінь молодших діточок з груп "Ялинка", "Малинка", "Тополька" до себе на радісні свята із смачною городиною, рум'яними яблучками та грушками. Діти вітали любу гостю віршами, осінніми хороводами, таночками.

Підхопивши ідею "татового дня" в дитсадку, діти середніх груп "Конвалія", "Полуничка", "Тюльпан" привітали своїх татусів з днем УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА Батьківська любов — безмежна – це друге крило любові до дитини.  Ці хвилини, проведені разом  подарували задоволення, радісні посмішки, сяючі оченята. які залишаться в пам яті назавжди.

На веселому осінньому ярмарку, який підготували вихованці старших груп "Гвоздичка", "Дзвіночок" та "Яблунька" "продавці" розважали гостей жартами, лунали народні пісні, виступав дитячий оркестр та вітали татусів з святом УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА.

 

 

Настановча ПЕДАГОГІЧНА РАДА

«З новим навчальним роком!»

(ділова зустріч)

 

 

Порядок денний:                       
1.Аналіз результатів літньої оздоровчої роботи.

2.Завдання педагогічного колективу на 2019 – 2020 навчальний рік.

3. Організація освітнього процесу в ЗДО:
- Обговорення та затвердження річного плану на 2019-2020 навчальний рік.
- Ознайомлення з режимом дня та розкладом занять вікових груп.
- Ознайомлення та затвердження графіків роботи педагогічних працівників закладу.
- Затвердження парціальних програм.
-. Ознайомлення з інструкційно – методичними рекомендаціями на 2019 – 2020 навчальний рік.(від 02.07. 2019р №1/9-419)

  1. Вправа «Зім'ятий лист»

квест "Вчитись починаємо, що потрібно для навчання ми роздобуваємо"

"Теремочок" - веселий садочок , не стоїть на місці, а працює для розвитку кмітливих,  веселих та здорових малят.
Тому до ДНЯ ЗНАНЬ використали нову форму роботи з дітьми старших груп "Гвоздичка", "Дзвіночок", "Яблунька" коловий, командний квест.
Команди кожної групи на різноманітних зупинках виконували завдання працівників ЗДО та оримували предмети необхідні для подальшого навчання. З керівником музичним Калайтан Г.О. діти пригадали музичні інструменти, 

з медичною сестрою Ляхно М.В. відгадували загадки про здоров'я та навчання,

 

з практичним психологом Таран Л.А. обіграли емоційні стани,

з інструктором з фізкультури Вороніною Н.В. пригадали спортивні ігри.

Подолавши перешкоди з павутиння

та зібравши всі предмети

діти разом пограли в веселі естафети

та оримали солодкі подарунки для мозку.

 

Copyright © 2014. ЗДО №11 "Теремок"