^У гору
Get Adobe Flash player

Державна служба якості освіти України

Екскурсія Миргородом

Коваленко Світла Іванівна, досвідчений педагог-краєзнавиць, прищеплює любов до рідного краю і своїм вихованцям. багато з ними подорожує стежками рідного міста та області. От і 23 лютого група "Тополька" відвідала Миргородський ЛІСХОЗ.

Відвідали міні-музей дерев'яних виробів та познайомилися з чудовими майстрами. Адже дерев'яні вироби лісового господарства є однією з візитних карток Миргородщини. 

Діти відвідали майстер-клас з оздоблення візерунками заготовок та придбали чудові вироби в крамниці.

 

 

 

Творча майстерня для педагогів

Теремкова арт-майстерня нетрадиційні техніки зображувальної діяльності

 

«Діти повинні жити у світі краси, гри, казки,

 музики, малюнка, фантазії, творчості.»

В. Сухомлинський

 

   18 лютого 2022 року в закладі дошкільної освіти №11 «Теремок» відбулася творча зустріч педагогів, що атестуються в 2021-2022 н. р.,

із колегами закладу в «Теремковій арт-майстерні»,

оскільки доброю основою для початку роботи є мотивація та сюжет казки, тож до майстерні завітав екзотичний птах Фламінго,

разом із яким зустріч стала своєрідною стежкою знань у галузі розвитку творчих здібностей. Мета заходу - підвищення рівня професійної компетентності вихователів закладу дошкільної освіти щодо розвитку інтересу дітей до образотворчої діяльності у вигляді художнього експериментування з різними техніками та матеріалами. 

   Переглядаючи презентацію вихователя – методиста Якименко Світлани Миколаївни, 

педагоги познайомилися із різними техніками зображувальної діяльності. А практична частина була побудована на проведенні майстер-класів із використання нетрадиційних технологій. Так, вихователь Шапочка Валентина Іванівна,

ознайомивши колег із техніками для найменших вихованців, надала можливість присутнім спробувати поєднати в одному малюнку декілька технік: малювання повітряно-пухирчастою плівкою, тичком, набризком за допомогою зубної щітки.

 

 

   Вихователь Маляр Людмила Олександрівна

продемонструвала ще одну  нетрадиційну техніку малювання, яку використовує в роботі з дітьми, –   малювання на камені, «оживаючі камені».

Подібна діяльність вельми корисна для малюків, які будуть прикрашати камені малюнками, максимально використовуючи свою фантазію, розвиваючи уяву, тактильні відчуття та моторні функції рук. У подальшому свої вироби діти використовують під час ігор.

 

 

 

 

 

   А Рожковська Ірина Миколаївна, педагог вищої кваліфікаційної категорії,

вважає, що навчитися малювати на водному просторі означає зрозуміти мову того, що складає основу всього живого – води. Вихователь навчає дітей передавати враження, почуття, настрій за допомогою техніки «Ебру». Цією технологією вона зацікавила своїх колег, адже кожен малюнок – це фотографія моменту, в якому є ми, всесвіт і вода… Почавши спілкування з водою одного разу, людина з кожним кроком занурюється у більш глибоке розуміння світу і знаходить себе. Малювання на воді дає можливість реалізуватися у творчій сфері, відчути себе художником і отримати справжнє задоволення від мистецтва.

 

 

 

 

«Дитина у світі культури» засобами художньо-продуктивної дяльності дошкільників»

Образотворча діяльність сприяє не лише формуванню спеціальних умінь, а і загальних, які є базовими для формування життєвої компетентності дітей. Під час малювання, ліплення, аплікації, художньої праці у дітей розвиваються спостережливість, естетичне сприйняття, художній смак, творчі здібності, виховується вміння бачити прекрасне у навколишньому середовищі, у творах мистецтва. Основне завдання вихователя - показати дітям красу навколишнього світу, розкрити перед ними таємниці природи, розвинути творчу активність, пробудити їх здібності, індивідуальність, неповторність, віру в те, що вони прийшли у цей світ творити добро і красу, приносити людям радість. 

Педагоги дошкільного закладу працюють для розвитку художніх здібностей дітей за допомогою традиційних та не традиційних технік зображувальної діяльності.

об'ємна аплікація з гофрованого паперу

малювання та аплікація з манною крупою

штампування паралоновими штампами

колективна робота різними техніками зображувальної діяльності (аплікація манкою, малювання пальчиками, тичками)

ліплення з солоного тіста - жайворонки

техніка ебру

об'ємна аплікація з ниток

Сонечко - долоньками

коктельними трубочками

 

 

 

 

"Вишенька" запросила колег

28 лютого колеги закладу відвідали групу раннього віку "Вишенька".
До себе на гостину запросила вихователь Демещук Н.І. Яка разом з виховаванцями вітала Зайчика з Днем народження та ознайомила колег з новітньою технологією навчання дітей "бізі-борд, як засіб розвитку дітей дошкільного віку". Наталя Іванівна, переконала колег що дана розвиваюча дошка допомагає освоїти ималечі побут, вчить концентрації, терпінню, тренує логічне мислення, дрібну моторику. 

Бізі-борд оселився в групі завдяки вмілим рукам сім'ї Демещук

та батькам групи "Вишенька"

 

 

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ДІЯЛЬНОСТІ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Фантазію і здатність до переживання слід розвивати в ранньому віці.

Усе, що дитина переживає, все, що в ній пробуджене

 і виховане, проявляється впродовж усього її життя.

Карл Орф

     Сучасні освітні стандарти вимагають від педагога пошуку нових методів, які активізують пізнавальну діяльність дошкільника в процесі різних видів музичної діяльності. Питанню пошуку інноваційних підходів до музичного виховання було присвячено засідання професійної педагогічної спільноти керівників музичних закладів дошкільної освіти Миргородської міської територіальної громади, яке відбулося 1 лютого 2022 року в Гончаренко Центрі education and culture.

     Калайтан Г.О., керівник музичний ЗДО №11 «Теремок», виступила з презентацією «Інноваційні підходи в діяльності музичного керівника», довела актуальність теми і поділилася власним досвідом застосування інновацій у музичному вихованні дошкільників.

     Майстер-клас «Музичні намистинки» з креативної музичної педагогіки, який провела для присутніх Галина Олексіївна, був побудований на інноваційних  ігрових вправах по Орф- методиці. Застосовувалася методика «Body Percussion» (гра музики тілом, без музичних інструментів), комунікативні танці, тілесно- орієнтована терапія, танцювальна творчість, орф-театр. Присутні активно залучилися до орф-оркестру: грали на паперових листочках, кругових ксилофонах, барабанах, маракасах, бумвокерсах, клавесах, чаймбарах, діатонічних дзвіночках за різними кольоровими партитурами та ритмосхемами.

   Педагоги зійшлися на думці: сучасні діти потребують нових відповідальних та вдумливих підходів у музичному вихованні, зорієнтованих на творчий розвиток дитини, на занурення в атмосферу цікавого музичного розвитку та радості творення.

 

 

 

Copyright © 2014. ЗДО №11 "Теремок"