^У гору
Get Adobe Flash player

Державна служба якості освіти України

Веселкова країна запросила малят на свято!

З 1 по 3 квітня у нашому закладі відбулися свята, присвячені приходу весни. Наші вихованці дивували своїми дзвінкими й радісними голосочками, майстерністю в танцях, декламуванням віршів та неперевершеним дитячим артистизмом. На святі звучали пісні та вірші про весну. Це було дуже мило, ніжно та емоційно. Святкові ранки принесли у наш заклад красу весни, ніжність квітів та сонячне тепло.

У природі вже пахне весною,

   Аромат той приємний для всіх.

   Білий сніг не лежить вже горою,

   А джерельцем співочим побіг,

   Щоб очистити землю й омити,

   Та прокласти шляхи для весни,

   Хоч зима й завертає сердито,

   Та весна вже приходить у сни.

   Йде весна – королева по світу

   І співає на всі голоси,

   Та заквітчує землю прогріту,

   Творить дивні картини краси.

                                      Н. Красоткіна

 

 

Виставка-сюрприз "Весняні первоцвіти"
 
Перші весняні квіти завжди приваблюють та милують око. Адже після довгої похмурої зими, вони ніби символ весни та надії. Їх хочеться довго розглядати, їх хочеться фотографувати, їх хочеться малювати… Тож не дивно, що первоцвіти із задоволенням діти разом з батьками перенесли у свої поробки для виставки. 

О, первоцвіти!

Це дуже дивні квіти.

Вони квітують ранньої весни,

Коли ще сніг лежить по всьому лісі,

З’являються вони із темноти.

Педагогічна рада 

«Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку шляхом використання художніх творів» (театрелізовані ігри, усна народна творчість, музичні твори)

Порядок денний:

      1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради (інформація. директор)

  1. Мовленнєвий розвиток дошкільників - запорука їхньої наступної успішності. (інформація, вихователь-методист)
  2. Аналіз стану роботи з формування мовленнєвої компетентності шляхом використання художніх творів. (довідка за підсумками тематичного контролю)
  1. Розвиток мовлення засобами художньої літератури у ранньому віці (вихователя Ільїної І.В. )

       5.Вплив малих форм фольклору на розвиток мовлення дітей дошкільного віку. (вихователя Маляр Л.О.)

  1. Казка як засіб розвитку словесної творчості (вихователя Козленко І.І.)
  2. . Здоров`язбережувальні технології та розвиток мовлення дошкільників (вихователя Стеценко Г.І.)
  3. Музична допомога на занятгях з розвитку мовлення (музичний керівник Бойко І.О.)
  1. Ділова гра «Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку.»

Презентація команд»

Пальчикова гімнастика», Розминка «Так-Ні»

Завдання «Підбери прийоми

Завдання «Розв'яжи кросворд»

Завдання «Добери слово»

Завдання «Переведіть прислів'я на українську мову»

Завдання «Вгадай зашифровану казку»

Фізкультурна пауза «Я і ти» С. Тарабарова

 

3авдання «Відгадай казкового персонажа»

Завдання «Хто швидше скаже скоромовку?»

Підсумок. Читання байки «Бджола та Шершень

 

 

 

Ментальне здоров'я 

Враховуючи Всеукраїнську програму ментального здоров’я «Ти як?», ініційовану Оленою Зеленською, яка має на меті допомогти українцям знайти джерело сили. Джерело внутрішнє, в собі, на рівні усвідомлення й визнання власного психічного стану та хоча б приблизної оцінки ступеня його кризовості.

 

 

 

 

 

 

Для реалізації даного проекту в закладі був проведений тиждень підтримки ментального здоров’я «Гратись не боятись» Кожний день був насичений різного роду активностями: ранкове коло, ігри, художня творчість, дихальні практики, веселі руханки, танцювальні ігри – сприяли зняттю стресу та напруги, а також формуванню навичок та умінь для підтримки ментального здоров’я дітей. 

 

 

 

Copyright © 2014. ЗДО №11 "Теремок"